Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2016

Εξάσκηση στα Μαθηματικά

1.1 Ιστοσελίδα
http://www.scootle.edu.au/ec/viewing/L2001/index.html
Το εφαρμογίδιο δίνει τη δυνατότητα διερεύνησης των αρνητικών αριθμών στην
αριθμητική γραμμή. Στη δραστηριότητα “Name the number” παρουσιάζονται 3
σημεία στην αριθμητική γραμμή και τα παιδιά καλούνται να δηλώσουν ποιος
αριθμός παρουσιάζεται σε συγκεκριμένη θέση. Στη δραστηριότητα “Select the spot”
δύο αριθμοί παρουσιάζονται στην αριθμητική γραμμή και τα παιδιά καλούνται να
σημειώσουν τη θέση ενός τρίτου αριθμού. Και στις δύο δραστηριότητες, σε
περίπτωση που ο χρήστης δώσει λανθασμένη απάντηση, δίνεται η επιλογή να
χρησιμοποιηθεί κλίμακα χωρισμένη σε ίσα τμήματα.
 
1.2 Ιστοσελίδα
http://mathstar.lacoe.edu/newmedia/integers/intro/activities/intro_numberline.html
Τα παιδιά καλούνται να τοποθετήσουν στην αριθμητική γραμμή τα γράμματα που
αντιστοιχούν σε συγκεκριμένους (θετικούς ή αρνητικούς) αριθμούς.

1.3 Ιστοσελίδα
http://pbskids.org/cyberchase/math-games/space-coupe-rescue/ 
Τα παιδιά καλούνται να κατευθύνουν το όχημα προς τους στόχους, καθορίζοντας με
έναν θετικό ή έναν αρνητικό αριθμό την κίνηση που απαιτείται να εκτελέσει

1.4 Ιστοσελίδα
http://www.sheppardsoftware.com/mathgames/integers/FS_CompareIntegers.htm
Τα παιδιά καλούνται να συγκρίνουν ακέραιους αριθμούς.


2.1 Ιστοσελίδα
http://www.aaamath.com/g31d_px1.html#section2
Τα παιδιά καλούνται να γράψουν σε συμβολική μορφή τον πενταψήφιο ή εξαψήφιο
αριθμό που παρουσιάζεται ως άθροισμα


2.2 Ιστοσελίδα
http://www2.nzmaths.co.nz/LearningObjects/numbers/numbersEN123456.html
Το εφαρμογίδιο δίνει τη δυνατότητα αναπαράστασης εξαψήφιων αριθμών.

2.3 Ιστοσελίδα
http://mathsframe.co.uk/en/resources/resource/53/rounding
Το εφαρμογίδιο δίνει τη δυνατότητα εξάσκησης στη στρογγυλοποίηση αριθμών, με
δραστηριότητες σε διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας. Για παράδειγμα, στο τέταρτο
επίπεδο ζητείται στρογγυλοποίηση τετραψήφιων αριθμών στην πλησιέστερη
εκατοντάδα.

2.4 Ιστοσελίδα
http://www.explorelearning.com/index.cfm?method=cResource.dspDetail&Resourc
eID=1024
Το εφαρμογίδιο δίνει τη δυνατότητα στρογγυλοποίησης στην πλησιέστερη δεκάδα
ή εκατοντάδα. Έχοντας επιλεγμένη την εντολή “Flat”, ο χρήστης τοποθετεί αριθμούς
στην αριθμητική γραμμή (το διάστημα καθορίζεται με τα βέλη δεξιά και αριστερά
στη γραμμή). Στο στάδιο αυτό γίνεται πρόβλεψη για τη στρογγυλοποίηση των
αριθμών, η οποία επαληθεύεται στη συνέχεια με τη χρήση της εντολής “Hill”.

3.1 Ιστοσελίδα
http://www.mathsisfun.com/numbers/estimation-game.php
Από την αρχική σελίδα επιλέγουμε «Multiply Tens» για εκτίμηση γινομένου. Τα
παιδιά καλούνται, με βάση την εκτίμησή τους για το γινόμενο που παρουσιάζεται,
να τοποθετήσουν το βέλος στο κατάλληλο σημείο της αριθμητικής γραμμής.

3.2 Ιστοσελίδα
http://mathsframe.co.uk/en/resources/resource/29/missing_digits
Από την αρχική σελίδα ο χρήστης επιλέγει τη μορφή πολλαπλασιασμού με την
οποία θα εργαστεί (π.χ. HTU × U, για τριψήφιο επί μονοψήφιο αριθμό). Τα παιδιά
καλούνται να συμπληρώσουν τα ψηφία που λείπουν από την πράξη
πολλαπλασιασμού που παρουσιάζεται.

3.3 Ιστοσελίδα
http://www.scootle.edu.au/ec/viewing/L61/index.html 
Το εφαρμογίδιο δίνει τη δυνατότητα αναπαράστασης του πολλαπλασιασμού ως
εμβαδόν, αξιοποιώντας την επιμεριστική ιδιότητα. Το συγκεκριμένο εφαρμογίδιο
μπορεί να αξιοποιηθεί για πολλαπλασιασμούς διψήφιου επί μονοψήφιο αριθμό.

3.4 Ιστοσελίδα
http://www.scootle.edu.au/ec/viewing/L82/index.html  
Το εφαρμογίδιο δίνει τη δυνατότητα αναπαράστασης του πολλαπλασιασμού ως
εμβαδόν, αξιοποιώντας την επιμεριστική ιδιότητα του πολλαπλασιασμού (τόσο ως
προς την πρόσθεση όσο και ως προς την αφαίρεση). Το συγκεκριμένο εφαρμογίδιο
μπορεί να αξιοποιηθεί για πολλαπλασιασμούς διψήφιου επί διψήφιο αριθμό.


3.6 Ιστοσελίδα
http://www.bbc.co.uk/skillswise/game/ma12pape-game-written-multiplication
Εργαζόμαστε στο δεύτερο επίπεδο (Level B – Medium) για πολλαπλασιασμό
διψήφιου επί διψήφιο αριθμό.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου